کلمه ای که گویای احوالم باشد، کشف نشده!

سادگی و سادگی و سادگی،
تازه پی بردم به اِشکال خودم!
_________________________________
میفرماید که:

زاهد از کوچه ی رندان به سلامت بگذر
تا خرابت نکند تهمت بدنامی چند

این، پایان است.

اصلاحیه :)))

دوستان سلام! :)))


لطفاً یک عدد "دات آی آر" بذارید آخر آدرسِ جدید!


بابتِ اشکال به وجود آمده عذرخواهی میکنم! :) همش تقصیرِ یک نفره که این مدل آدرس دادن رو ازش تقلید کردم، به جهت تنبلی و غیره!!! خخخ... حالا به روی خودشون نیارند! :)))


بعداً نوشت: دوستانی که از اول خودشون پسوند مورد نظر رو اضافه کردند، دیگه تغییری ایجاد نکنید!! باز هم عذرخواهم. :) فقط در صورت امکان و داشتن فرصت، خوشحال میشم در وبلاگ جدید نظر بگذارید مطمئن بشم پیدام کردید!!! خیلی ممنون. :)))

  • رهگذر

نظرات  (۹)

  • جناب دچار
  • منو میگه
    پاسخ:
    ایشون از بزرگان وبلاگنویسی هستند و ما ازشون درس میگیریم. 
  • جناب دچار
  • چرا چیزای درست رو یاد نمیگیری پس؟ :)
    پاسخ:
    یاد گرفتم که یک هفته است دارم اصلاحیه میزنم و دونه دونه به دوستانم میگم چرا نیومدید وبلاگ جدیدم پس؟؟؟؟ :)

    اینا همش از درسهای شماست ها...! :))
  • جناب دچار
  • وب جدید زدی؟!
    پاسخ:
    شوخی میکنید؟؟؟؟
  • جناب دچار
  • نه خب!

    پاسخ:
    واقعا یادتون نیست آدرس وب جدید رو ؟؟؟؟ خوبه دنبال هم میکنید!! نچ نچ نچ
  • جناب دچار
  • عجب!
    پس یه پست بذارید تا پیداش کنم :)
    پاسخ:
    10 دقیقه پیش گذاشتم!

    هوای آلوده هم میگن باعث آلزایمر میشه ها...!
  • .. مَروه ..
  • شاید باورت نشه
    من هنوز پیدا نکردم آدرس جدید رو
    برای من یه بار کامل بنویس،نمیشه؟؟
    پاسخ:
    حق دارید والا. من خودم اول با این روش اشتباه کردم. 

    ببخشید بابت زحمت به وجود اومده. ممنون که هستید خیلی ها رفتند که رفتند. :)
    الان من دقیقا کجام؟؟؟



    حالا شما سربزنید
    پاسخ:
    :))) جایی که دیگر نیست!


    ما که خیلی وقته مزاحم میشیم :)
    سلام
    به ما هم آدرس میدید؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    شما وبلاگ ندارید؟ البته جسارت نباشه :)
    خوشحال میشم منم به شما سر بزنم

    + دوست عزیز کاش یه نشونی از خودتون میذاشتید که بتونم آدرس جدید رو براتون بفرستم :)
    فکر کنم یه بار اومدم اینجا 
    من سر در نیاوردم از دات آی آر و اینا 
    الان همینجا درسته ؟
    پاسخ:
    بلی دوستم :)
    پاسخ مفصل رو میام خدمتتون عرض میکنم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">