کلمه ای که گویای احوالم باشد، کشف نشده!

سادگی و سادگی و سادگی،
تازه پی بردم به اِشکال خودم!
_________________________________
میفرماید که:

زاهد از کوچه ی رندان به سلامت بگذر
تا خرابت نکند تهمت بدنامی چند

این، پایان است.

این حسین کیست؟

«درسته خودش باید بخواد ولی تو هم تلاشت رو بکن. کُت تنت رو بفروش برو کربلا. از فردا همه فکر و ذکرت باشه رفتن... هرجور شده خودت رو برسون کربلا... دیدی اونایی که نمیتونن راه برند، سینه خیز میرند؟ قرارمون هر سال همینه. عاشورا: تهران، اربعین: کربلا.»


*هیئت شهدای گمنام

 پنجشنبه 20 مهر 1396


+ یعنی من به پای مسیحی هایی که برات عزاداری میکنند میرسم؟ 

+ یعنی من قدر اون خلافکاری که برای محرم احترام قائله پیشت آبرو ندارم؟

  • رهگذر

نظرات  (۲)

  • خانم لبخند
  • گفتید کت تنت رو بفروش برو کربلا یاد این افتادم که امسال عوض رایگان کم کردن هزینه پیاده روی اربعین، اومدن چند برابرش کردن. خیلی ناراحت شدم.
    پاسخ:
    با دلیل منطقی هم چند برابرش کردن! خواستن از این یه مورد هم بی نصیب نمونند! چی بگم...

    ولی اون بچه هایی رو عشقه که خوراکی کم و ساده ی خودشون رو میارن در مسیر اربعین خیرات میکنن.

    راستی من اون جملات توی گیومه رو نگفتم. آقای مطیعی دیشب تو هیئت گفتند، و مثل همیشه هم چه خوب گفتند. :)

    ممنون بابت نظرات خوب و دلگرم کننده. :-*
  • خانم لبخند
  • چه غلط تایپی داشتم تو این کامنت! اولش خواستم بنویسم عوض رایگان کردن، بعد نوشتم عوض کم کردن، هردو با هم قاطی شد، شد این :|
    پاسخ:
    من که توی ارسالهام از بس هول هولکی مینویسم بعد که خودم میخونم میبینم کلی غلط تایپی و حتی نگارشی و املایی داشتم! کامنت که اشکال نداره. :)

    از بیان بعید نیست امکان ویرایش نظر رو گذاشته باشه. امتحان نکردم. دیدم بعضی جاها ستاره میاد جاش. ولی تغییر دادن کلمات دخل و تصرف به حساب میاد وگرنه درستش میکردم! :) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">