کلمه ای که گویای احوالم باشد، کشف نشده!

سادگی و سادگی و سادگی،
تازه پی بردم به اِشکال خودم!
_________________________________
میفرماید که:

زاهد از کوچه ی رندان به سلامت بگذر
تا خرابت نکند تهمت بدنامی چند

این، پایان است.

خداحافظی

بعد از کش و قوس های ذهنی فراوان، بالاخره تصمیم گرفتم جای دیگری بنویسم. 

+ چون تعدادی مخاطب خاموش هستند که نمیدونم چطور باید بهشون اطلاع رسانی کنم، درنتیجه اطلاع از شما. :)

+ ببخشید اگه زحمت دادیم. :)
  • رهگذر

نظرات  (۱۱)

  • فیشکسوت ــبــیــان
  • :/
    پاسخ:
    :)))

    اسمتون رو عوض کردید؟
  • فیشکسوت ــبــیــان
  • جای دیگه وب زدی کد امنیتی نداشته باشه لطفا :/

    +اعتراض داری به اسم!؟
    پاسخ:
    اعصاب ندارید ها!!! امنیت همه جا و در هر شرایطی لازمه! :))

    + بله اعتراض دارم! قبلی خیلی بهتر بود! :)
  • فیشکسوت ــبــیــان
  • جواب، منطقی بود :)))

    + بذار همه دلتنگش بشن شاید برگشتم به قبلیه :/
    + کد امنیتی حق الناس است (خودم)
    پاسخ:
    :)

    + این جمله از قولِ من بود؟ نه، من سخت میرم ولی وقتی برم دیگه رفتم! :)
    + یه فکری براش میکنم! :)
    سلام بی خبر نگدارین مارو :)
    پاسخ:
    سلام

    ممنون که دنبال میکنید. :)
  • خانم الفــــ
  • سلام.لطفا بی خبر نذارید بنده رو.ممنونم
    پاسخ:
    سلام. یه روی چشم. حضور شما باعث افتخاره.
  • خانم الفــــ
  • ممنون که قابل میدونید:-)
    پاسخ:
    شما بزرگوارید. 

    خیلی ممنون که مطالب رو دنبال میکنید. :)
    سلام باجی
    ما تازه اومدیم که:)
    پاسخ:
    سلام خواهر گل خودم

    شما هر وقت بیای جات تو قلب ماست. :)
    میشه منم بی خبر نذارید؟ :دی
    پاسخ:
    چشم خانم :)
  • شاخه سیب
  • آدرس جای بعدی لطفا!
    ما که خاموش نبودیم هیچ وقت...
    پاسخ:
    سلام خانم :) به روی چشم. ببخشید خبر ندادم.
  • شاخه سیب
  • سلام
    ببخشید که سلام نکردم!😄
    پاسخ:
    سلامت باشید ان شاء الله

    ممنون از حضورتون :)
    ااا من یهویی بعد مدت ها اومدم و دیدم اولین پستتون خداحافظیه ! 

    هرجا هستید موفق باشید انشالله :) 
    پاسخ:
    سلام دوستم. خوبید؟ 

    ممنونم. شما هم همیشه شاد و سلامت و موفق باشید ان شاء الله. :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">