کلمه ای که گویای احوالم باشد، کشف نشده!

سادگی و سادگی و سادگی،
تازه پی بردم به اِشکال خودم!
_________________________________
میفرماید که:

زاهد از کوچه ی رندان به سلامت بگذر
تا خرابت نکند تهمت بدنامی چند

این، پایان است.

سریال ریشه ها (نسل بعدی)

یعنی یک بار نشد ما تلویزیون رو روشن کنیم یه فیلمی، سریالی، حتی برنامه ی تلویزیونی نشون بده که وصف حالِ ما نباشه و باهاش همزادپنداری نکنیم! دیشب نیمه های فیلمی که شبکه3 نشون میداد رسیدم و چند دقیقه اش رو دیدم، بعد دیدم وقت تلف کردنه و خاموشش کردم، با اینکه جای همزادپنداری هم داشت! امشب هم زدم شبکه نمایش و درست جایی که یکی از شخصیت های سریال در حال گریه بود رسیدم! دلیل گریه اش هم بماند که اگه رفتید این قسمت رو دیدید متوجه خواهید شد که کل داستان هم گویا حول و حوش همین دلیل هست. خلاصه که سریال خوبیه. قسمت اولش هم بود. اگه حوصله ی دیدن سریالهای قدیمی راجع به زندگی سیاههای امریکا در زمان جنگ جهانی اول و دوم رو دارید که به نظرم مرور خوبی به تاریخ امریکا هم هست از دستش ندید. حداقل دیدن بخشهاییش میتونه زنگ تفریح خوبی باشه. هرچند ویژگی های خاص فیلمهای قدیمی مثل: نحوه حرکت دوربین، زاویه دوربین و به طور کلی کارگردانی و حتی ریتم گاهی کند داستان ممکنه صبوری لازم داشته باشه. :) البته ممکنه. چون من به فیلمهای هیچکاک هم سر همین مسائل انتقاد میکردم، گفتم اشاره کنم! :))))) البته اگه تا حدودی با تمِ سریالهای خانوادگی مأنوس باشید باید براتون خیلی هم جذاب باشه. برای تبلیغ بیشتر هم باید بگم که اقتباس از کتابی به همین نام (ریشه ها - نسل بعدی) هست که روایت مستند - داستانی داره. همه ی اینها به کنار، وقتی این لینک رو دیدم صدبرابر مشتاق تر شدم برای دیدن سریال و حتی خوندن کتاب.
  • رهگذر

نظرات  (۱)

  • خانم لبخند
  • ریشه ها رو یه زمانی پدرم می دید و دوست داشت. من خیلی دوست دارم کتابش رو بخونم و دیدم هم. اما فرصتش نیست متاسفانه.
    پاسخ:
    بله انگار قبلا هم پخش شده ولی من تازه بهش رسیدم. :)

    من هم وقت ندارم و کلی کتاب نخونده دارم. قبلا خیلی بیشتر کتاب میخوندم بدون نگرانی از کمبود وقت...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">