کلمه ای که گویای احوالم باشد، کشف نشده!

سادگی و سادگی و سادگی،
تازه پی بردم به اِشکال خودم!
_________________________________
میفرماید که:

زاهد از کوچه ی رندان به سلامت بگذر
تا خرابت نکند تهمت بدنامی چند

این، پایان است.

سنسور همان خرماست؟

با وجود اینکه شبکه مباحث مهمی داره و طرفدار هم زیاد داره ولی من که هیج وقت بهش علاقه مند نشده بودم، حتی موضوعات مربوط به امنیت هم مورد توجهم نبود تا اینکه... تا اینکه دو روز پیش یه نفر یه مثالی راجع به Sensor Networks و نوع برقراری ارتباط نودهاشون و محاسبه فاصله ها و ... زد و دیدم چقددددر میتونه جالب باشه. این رشته ی ما علاوه بر نکات منفی ای که کم و بیش قبلاً بهش اشاره کردم :) ، یه بدیِ خیلی خیلی بزرگتری هم داره اون هم اینه که بی نهایت جذابه!!!! و هر جا و هر موضوعی رو که نگاه میکنی یه کاربردی از رشته ی ما اونجا هست! :) این هم بدبختی شده برای من! نمیتونم از این رشته دل بکنم! به معنای واقعی: "گه از آن سوی کشندم، گه از این سوی کشندم" :) کاش میشد هم خدا رو داشت هم خرما رو... هعییییی
  • رهگذر

نظرات  (۲)

  • خانم الفــــ
  • ان شاءالله با توانایی هایی که به دست میارید،سربازی کنید برای امام زمان.
    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنونم بابت دعای خیر شما. خیلی برام سنگینه این دعا، خیلی. من قدمهای اولیه رو هم سست برداشتم یا حتی برنداشتم هنوز... :( 

    انشاءالله شما هم عاقبت به خیر باشید و مؤثر در تحقق وعده های الهی.
  • خانم الفــــ
  • یا من یعطی الکثیر بالقلیل...کَمیم،خدا زیاد عطا کنه بهمون ان شاءالله..


    ممنونم بزرگوار.همچنین
    پاسخ:
    ان شاءالله، ان شاءالله. تنها امیدم دعاهای دیگرانه. 

    ممنونم بابت توجه و دعاهای خوبتون.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">