کلمه ای که گویای احوالم باشد، کشف نشده!

سادگی و سادگی و سادگی،
تازه پی بردم به اِشکال خودم!
_________________________________
میفرماید که:

زاهد از کوچه ی رندان به سلامت بگذر
تا خرابت نکند تهمت بدنامی چند

این، پایان است.

شادی برای تو، غمِ عالم برای من

سخنرانی امشب حاج آقای پناهیان خیلی خوب بود. به خصوص جایی که گفتن: "از ترس، آدمِ خوبی شدی؟ میتونستی دزد بشی و نشدی یا ترسیدی و نشدی...؟" این بماند. دیروز هم شنیدم که ناامیدی از تدابیر شیطانه. اینکه مدام به خودت بگی من که خیلی گناهکارم، من که خیلی عقبم، من دیگه چه کارِ خیری میتونم بکنم؟ (دقیقاً حرفهایی که چند ماهه دارم به خودم میزنم.) همونه که شیطان میخواد. و نتیجه اش این میشه که دیگه کارِ خوب نمیکنی و بیشتر از قبل میری سمت گناه.(دقیقاً همون اتفاقی که چند ماهه برای من افتاده.)


محرم رو خیلی دوست دارم. حالم خیلی بهتر از باقی ماههای ساله. یه عده میگن چقدر غم و عزاداری و گریه؟ ولی من روحیه و انگیزه ام توی این ماهِ عزا بیشتر از باقیِ ساله. هرچقدر هم گناهکار باشم امید دارم. خدا رو صد هزار مرتبه شکر.


* عنوان:شعری از میلاد عرفان پور


شادی برای تو، غمِ عالم برای من / از ماههای سال، محرم برای من

آوای آسمانیِ داوود، مالِ تو / خاموشیِ مقدّسِ مریم، برای من


بعداً نوشت: اگه امکان حضور در مراسم و هیئات رو ندارید، اکثر هیئت ها و مداحان شهیر، سایت و کانال تلگرامی فعال دارند که صوت و متن سخنرانی ها و مداحی ها رو میذارند و به خصوص پخش زنده ی مراسم ها رو میتونید دنبال کنید.

  • رهگذر

نظرات  (۱)

واقعا خداروشکر برای توفیق رسیدن و حضور در محرم
پاسخ:
واقعا خدا رو شکر. خدا کنه بعد محرم دیگه آدم حسابی بشم.

ببخشید نظرات رو دیر تایید میکنم، با گوشی امکان پاسخ دادن نیست به لپتاپ هم دسترسی نبود.

ممنون و التماس دعای زیاد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">