کلمه ای که گویای احوالم باشد، کشف نشده!

سادگی و سادگی و سادگی،
تازه پی بردم به اِشکال خودم!
_________________________________
میفرماید که:

زاهد از کوچه ی رندان به سلامت بگذر
تا خرابت نکند تهمت بدنامی چند

این، پایان است.

مطالب مفید

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم


برای من این روزها با خوندن وبلاگ میگذره. مجموعه مطالبی که در وبلاگ راه و بی راه گذاشته میشه عالی اند. خوندن هر قسمت شاید 10 دقیقه هم وقت نگیره ولی خیلی با ارزشه. اگه خواستید پیگیرشون باشید، "خدایی که هست، خدایی که داریم" رو ببینید. البته این وبلاگ تمام مطالبش عالیه و من مثل یک مرجع بهش رجوع میکنم.


همین طور مطلب "سیاهی لشگر" از وبلاگِ "بازتاب نفس صبحدمان" که باید هر روز بهم یادآوری بشه.


چند تا وبلاگ دیگه و نامه های یک شاعر معاصر هم از مطالعات دیگر این روزها هستند که چندان مفید نبودند. جالبه که شعرهای شاعر مذبور رو اصلا دوست ندارم ولی میبینم زندگیش چقدر شبیه من بوده و حتی تعبیرش از احساساتش و حالات فیزیکی ای که به تبع شرایط نامناسب روحی براش پیش میومده، همه و همه شبیه به من هستند تا جایی که یکی دو تا از جملاتی که نوشته رو مدتها پیش من استفاده میکردم و حتی چند جایی هم نوشتم! امکان نداره من از ایشون تقلید کرده باشم یا حتی برعکسش! اختلاف زمانی زیادی وجود داره.


بعداً نوشتِ مهم: گاهی یه حرفی میرنم بعد که خودم بهش فکر میکنم میفهمم چه برداشتهای متفاوتی میتونسته ازش بشه. مثل همین چند خط بالاتر که نوشتم: "چندان مفید نبودند" که قطعا شامل وبلاگهایی که دنبال میکنم نمیشه چون همشون بسیار ارزشمندند. منظورم وبلاگهایی هست که گذری بهشون میرسم و بعد از چند خط خوندن از خیرشون میگذرم. که حتی اونها هم صرفاً برای بنده مورد توجه نبودند وگرنه که حتما با هدفی ایجاد شده اند و مخاطب هم دارند.

  • رهگذر

نظرات  (۱)

سلام خواهرجان

لطف دارید.
هرچیزی که در وبلاگ های حقیر هست همش لطف و توفیق خداست.
ممنونم برای تبلیغ و نشر معارف الهی و اهل بیت.
ان شاء الله زیر سایه رحمت امام زمان باشیم و این توفیقات که مرحمت خودشان هست از ما سلب نشه.

اتفاقا می خواستم وبلاگ بازتاب نفس صبحدمان رو هم به شما معرفی کنم که خداروشکر خودتون می‌خونید.

التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام خواهر خوبم.

هر وقت که مطالبتون رو میخونم دعاتون میکنم و میگم خوش به سعادتتون که در ارتباط مدام با این مباحث هستید.

من هم سعی میکنم هر مطلب مفیدی که پیدا میکنم رو اینجا بگم هرچند وبلاگم خیلی مخاطب نداره ولی حداقل برای خودم میمونه.

ان شاءالله من هم مثل شما توفیقاتی این چنینی پیدا کنم. آمین. :)

بله از بس که کنجکاوم (!) تقریبا تمام لینک ها و نظراتی که در وبلاگها هست رو هم یه سری میزنم و خوبهاشو مثل همین وبلاگ، دنبال میکنم. :)

اللّهم عجل لولیک الفرج
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">