کلمه ای که گویای احوالم باشد، کشف نشده!

سادگی و سادگی و سادگی،
تازه پی بردم به اِشکال خودم!
_________________________________
میفرماید که:

زاهد از کوچه ی رندان به سلامت بگذر
تا خرابت نکند تهمت بدنامی چند

این، پایان است.

من از کجا

با چه هدفی این وبلاگ رو زده بودم، الآن به چه سمتی رفتم! :) خدا رو شکر مسیر خیلی خوبی بود، با اینکه شرایط نسبت به چند ماه قبل فرقی نکرده.


+ شاید کمتر بنویسم. فقط شاید.

  • رهگذر

نظرات  (۴)

بی هدف نویسی خودش خیلی خوبه 
تجربه کردم که میگم
پاسخ:
حق با شماست. ولی با هدر دادن وقت دیگران شرمنده شون میشم. و البته دلایل دیگه... :)
سلام
جالبه
از وبلاگتون خوشم اومده! اما نمیدونم باذچه هدفی شروع به نوشتن کردید....
پاسخ:
سلام علیکم

ممنون از لطف شما. 

میتونم بپرسم به طور مشخص از کدوم مطلب خوشتون اومده؟ خوشحال میشم نظرات و انتقادات شما و سایر دوستان رو بدونم. حتما کمکم میکنه.

این وبلاگ با هدف آروم شدن دغدغه های بی شمار ذهنی شروع شده بود و بعد هم هر وقت احساس میکردم اگه این حرفها رو ننویسم خفه میشم، مینوشتم!!! :)

راستش اصلا انتظار نداشتم مخاطبی پیدا کنه. :)
هیچ مطلب خاصی نخوندم. اگه خونده بودم که جالب نبود.
اما از وبلاگتون و نوع نوشتارتون خوشم اومده...همین...همش حس آرامش میگیرم.
کامنتتونو گمانم توی وبلاگ و نراه قریبا دیدم.

خوندم چشم.هرچی به ذهنم برسه میگم.
پاسخ:
ممنون از توجهتون.

متوجه "اگه خونده بودم که جالب نبود" نشدم ولی همین که میگید نوع نوشتار حس آرامش براتون داشته خیلی عالیه. واقعا خوشحالم که در همین حد هم مفید بودم. :)

وبلاگی هم که اسم بردید که یکی از اون وبلاگای عالیه.
  • جنابــــــــ دچار
  • وبلاگ خوبی داری مخصوصا قسمت پیوندهاش :)
    پاسخ:
    همین دیگه، "دیگران کاشتند و ما خوردیم" :)

    فکر کنم بهتره هر وقت خودم تونستم تولید محتوا کنم بیام سراغ وبلاگ نویسی!

    + وبلاگ شما که بدون این پیوندها جزو برترینهاست. :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">