کلمه ای که گویای احوالم باشد، کشف نشده!

سادگی و سادگی و سادگی،
تازه پی بردم به اِشکال خودم!
_________________________________
میفرماید که:

زاهد از کوچه ی رندان به سلامت بگذر
تا خرابت نکند تهمت بدنامی چند

این، پایان است.

وظیفه

اینکه با خط به خطِ این متن کیف کردم یه طرف، این جمله یه طرف: «حس میکنم نوشتن از اربعین وظیفه است»

  • رهگذر

نظرات  (۳)

خاطرات اربعین رفته ها واقعا خوندنی هستن
پاسخ:
بله خیلی زیاد. مستندهایی هم در این رابطه دیده بودم. فضای بی نظیری هست. خدا قسمت هرکی دلش خواست بکنه ان شاءالله، ما هم همین طور. :)
سلام
خیلی خوشحال شدم از استقبال تون

ان شاءالله روری خودتون بشه با جسم و جان و سر برید و بچشید و ادای دین کنید به ارباب....
پاسخ:
علیکم السلام

خیلی خیلی ممنون بابت دعای خوبتون.

دعا کنید لیاقتشو پیدا کنم. خیلی راه دارم تا این مسیری که گفتید...
بخواید که برید
از ته دل...
اونوقت می بینید که هیچ فاصله ای نیست،میفتید تو دل این راه....
اونوقت فقط باید جلو برید و بالاتر...
همین
پاسخ:
انشاءالله. دعا کنید برام لطفا. خیلی راه دارم، خیلی عقبم، خیلی... ولی میدونم که بیوفتم تو راه میشه ولی همون قدم اول باید بشه.
ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">