کلمه ای که گویای احوالم باشد، کشف نشده!

سادگی و سادگی و سادگی،
تازه پی بردم به اِشکال خودم!
_________________________________
میفرماید که:

زاهد از کوچه ی رندان به سلامت بگذر
تا خرابت نکند تهمت بدنامی چند

این، پایان است.

کلاس

چقدر کلاس و سخنرانی های خوب تو این مدت برگزار میشه. دلم میخواد همشون رو برم ولی طبق معمول این روزها: حوصله اش رو ندارم! :) یه نفر هم نیست پایه ی این حرفها باشه باهم بریم.


یه کلاسی رفتیم یه عکسی گرفتن الان گذاشتن اینستاگرام و تمام کانالها و گروههای مربوط به اون آموزشگاه! خوب چه کاریه... :( خوبه کسی من رو نمیشناسه!


چند هفته پیش یه نفر گفت با وجود Numpy، دیگه نرم افزارهایی مثل Matlab و R و... حرفی برای گفتن ندارن و اصلا به جز کارهای آکادمیک کاربرد ندارن و در صنعت استفاده نمیشن. هفته ی پیش یه نفر دیگه گفت ما کارمون فلانه و پروژه هامون میلیاردی درآمد داره و با متلب کار میکنیم. تازه میگفت میبینیم برنامه نویس هامون یهو غیب میشن، میفهمیم رفتن جای دیگه و دارن از ایده ی ما استفاده میکنن. ما آخر نفهمیدیم متلب خوبه یا نه! دیگه اینجا بحث سر اینکه هر زبانی قابلیت ها و کاربردهای خودشو داره و نمیشه گفت کدوم زبان خوبه؛ نیست، بحث اینه که اصلا نرم افزاری مثل متلب با وجود رقبای بسیار حرفه ای تر، باز هم میتونه کاربرد صنعتی داشته باشه یا نه؟!


دیگه... هنوز پروژه ام رو تموم نکردم! :))) حوصله اش... :)))


بعداً نوشت: دوستم میگه: "تایم های تستمون پُر شد!" مگه تست هم ظرفیت داشت؟ خیال کردم چون هیچکس نمیرفته به من گفته بیا! حالا من که نمیرفتم، گفتم فقط خبر بدم نمیام که اینجوری گفت! :)))

  • رهگذر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">